Compania care deține Daily Mail concediază 400 de angajați din cauza declinului publicității din print

Compania care deține Daily Mail concediază 400 de angajați din cauza declinului publicității din print
scris 29 sep 2016

Compania care deține publicația Daily Mail a anunțat că va disponibiliza 400 de angajați după ce au fost înregistrate scăderi importante în ceea ce privește sumele încasate din publicitatea din print, anul trecut, informează The Independent.

O revizuire strategică a afacerilor Daily Mail & General Trust (DMGT) a fost lansată ca răspuns la ”condițiile dificile din piață”, a transmis compania într-un comunicat.

Urmărește-ne și pe Google News

Reorganizarea va implica un cost operațional de 50 de milioane de lire sterline, sumă de peste trei ori mai mare decât a sugerat presa de specialitate la începutul anului, arată news.ro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

DMGT are aproximativ 10.000 de angajați în întreaga lume, cu 2.700 de angajați ai DMG media, companie din portofoliul căreia fac parte publicațiile Daily Mail, Mail on Sunday, Mail Online, Metro și site-ul Elite Daily, cu sediul în Statele Unite ale Americii.

Trei trusturi de presă din SUA au dat în judecată FBI pentru că nu a prezentat detalii despre deblocarea unui iPhone CITEȘTE ȘI Trei trusturi de presă din SUA au dat în judecată FBI pentru că nu a prezentat detalii despre deblocarea unui iPhone

”Un pic mai puțin de jumătate” din disponibilizări vor fi făcute de DMG Media, dar cele în rândul angajaților pe partea editorială nu reprezintă o parte ”semnificativă”, potrivit lui Stephen Daintith, directorul financiar al DMGT, citat de The Guardian.

În luna mai, DMGT a transmis că veniturile din publicitatea vândută în print au scăzut cu 13% în șase luni, până la sfârșitul lunii martie 2016, și până la 15% în primul trimestru al acestui an.

Joi, grupul britanic a transmis că a observat o creștere de 4% în venituri, marcată totuși de o scădere cu 2% a veniturilor de bază, cauzată de ”o piață de publicitate în print slabă în Marea Britanie”.

Publicitatea atrasă pe internet de MailOnline a ajutat la diminuarea impactului, cu vânzări de publicitate care au crescut cu 18% în primele 11 luni ale anului financiar.

Grupul a crescut prețul pentru Daily Mail pentru prima dată în ultimii trei ani, în luna februarie. În luna iulie a crescut și prețul pentru Mail on Sunday.

Presa străină: România poate fi următorul hub pentru start-up-uri din IT CITEȘTE ȘI Presa străină: România poate fi următorul hub pentru start-up-uri din IT

Daintith a declarat că declinul recent al veniturilor din publicitate pentru DMG media s-a produs în contextul în care a întâmpinat comparații dure cu situația din urmă cu un an. El a adăugat că nu au fost semne ale unui impact direct al votului în favoarea Brexitului asupra companiei.

Procesul de revizuire va avea loc sub conducerea lui Paul Zwillenberg, care a preluat funcția de director executiv al DMGT de la Martin Morgan, pe 1 iunie.

Daily Mail este un ziar de tip tabloid din Marea Britanie, înființat în anul 1896 de frații Harmsworth - Alfred (devenit Lord Rothermere) și Harold (devenit Lord Northcliffe). Acest cotidian ocupă locul al doilea în topul ziarelor cu cele mai mari vânzări din Marea Britanie, după tabloidul The Sun. Suplimentul său de duminică, The Mail on Sunday, a fost lansat în 1982. A fost primul ziar britanic care a vândut 1 milion de copii într-o singură zi. În 2016, Daily Mail a avut un tiraj mediu lunar de 2,1 milioane de exemplare. Site-ul său are peste 100 de milioane de cititori unici pe lună.

viewscnt
Afla mai multe despre
daily mail
angajati
presa
print