"Lupin", "The Witcher", "The Crown", "Wednesday", "Squid Game" sunt printre cele mai urmărite titluri Netflix, conform What We Watched: A Netflix Engagement Report, cu detalii despre ceea ce s-a urmărit pe platformă în perioada iulie - decembrie 2023.
"Lupin", serial cu mai multe sezoane, a generat aproape 100 milioane de vizionări în a doua jumătate a lui 2023, dar și "The Witcher" cu 76 milioane, "The Crown" cu 50 milioane de vizualizări și multe altele. În plus, printre favoritele fanilor se numără "Wednesday" (98 de milioane), "Red Notice" (62 de milioane) și "Squid Game" (25 de milioane) - cele mai urmărite titluri Netflix din toate timpurile - care au continuat să aducă milioane de vizualizări în 2023, adică mult după lansarea lor, scrie News.ro.
Puterea poveștilor Netflix din întreaga lume
Serialele și filmele Netflix care nu sunt în limba engleză atrag o mulțime de oameni - aproape o treime din totalul vizionărilor. Printre cele mai urmărite în a doua jumătate a anului trecut sunt Dear Child (53 milioane) din Germania și Forgotten Love (43 milioane) din Polonia, alături de serialul mexican Pact of Silence (21 de milioane), serialul corean Mask Girl (19 milioane), serialul japonez Yu Yu Hakusho (17 milioane) din Japonia și spinoff-ul spaniol Berlin (11 milioane).
Oamenii au petrecut 90 miliarde de ore pe Netflix în a doua jumătate a lui 2023 (cu un total anual de 183 miliarde de ore).
Raportul arată cât de vastă este audiența Netflix prin intermediul preferințelor în materie de genuri și raportat la filme. "Leave the World Behind" (al cincilea cel mai popular film din istoria Netflix) a generat 121 milioane de vizionări, în timp ce "Leo" (cea mai populară animație Netflix) a adus 96 milioane de vizualizări.
CITEȘTE ȘI Grupul Clever a obținut licența pentru Prima TV Moldova și Cinemaraton MoldovaVarietatea și diversitatea gusturilor
Cele mai urmărite producții Netflix includ genuri foarte variate, de la drame și animații la comedii sau acțiune. Interesul pentru filmele și serialele despre sport a crescut, atingând 184 milioane de vizionări pentru astfel de producții, cum ar fi documentarul "Beckham" (44 milioane), în timp ce filmele și serialele pentru copii și familie au reprezentat 15% din totalul vizionărilor, cu titluri precum "Gabby's Dollhouse" (90 milioane vizualizări) și "Family Switch" (62 milioane).
Cele mai populare titluri licențiate în rândul abonaților au fost: "Young Sheldon" a generat 88 milioane de vizualizări, "Grey's Anatomy" (51 milioane) și "Gossip Girl" (49 milioane). "Suits" a adunat 144 milioane de vizionări pentru cele nouă sezoane în a doua jumătate a anului trecut.