Brandocracy, platformă de consultanță în branding și marketing strategic, fondată în 2017 de Anca Rarău, și-a triplat veniturile în ultimii doi ani, încheind anul 2021 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei.
Proiectele nou-intrate în portofoliul platformei au generat anul trecut un avans al afacerilor de 58%. Pentru 2022, fondatorul Brandocracy, estimează un nivel cu 30% mai mare al veniturilor, față de 2021, și continuarea dezvoltării echipei de consultanți parteneri, experți pe domeniile lor de activitate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Noi spunem mereu că în spatele oricărui brand sunt oameni și ne bucurăm să descoperim că tot mai mulți antreprenori și executivi români înțeleg valoarea dată de conexiunile dintre cultura organizațională și puterea brandului, dintre o strategie de marketing bine lucrată și poziționarea companiei în piață. Pentru noi, 2021 a fost un an extraordinar, în care ne-am triplat afacerile față de acum doi ani. Practic, perioada 2020 – 2021 a fost cu creșteri pe toate planurile – atât ca număr de clienți, cât și ca echipă. Mă aștept ca și acest an să fie la fel de bun, având în vedere proiectele de amploare, cu companii și branduri naționale puternice pentru care echipa Brandocracy lucrează. Mărefer atât la clienți care sunt cu noi de doi-trei ani deja, dar și la colaborări pe care le-am demarat chiar la începutul acestui an. Companiile au înțeles importanța brandingului strategic și vin spre noi, iar noi ne mărim constant echipa cu cei mai buni specialiști în marketing, cultură organizațională, social media, design, PR și comunicare, pentru a oferi clienților noștri un pachet complet de servicii, care să-i poziționeze cât mai bine în piață”, a declarat Anca Rarău, fondator Brandocracy.
Platforma Brandocracy a fost lansată în 2017 de Anca Rarău, fost director de marketing al Băncii Transilvania și, apoi, al BCR, cu experiență de peste 20 de ani în construcția de brand, marketing strategic și operațional, customer experience, employer branding, research și PR. P
Printre companiile aflate în portofoliul Brandocracy, începând din 2017 se numără: Regina Maria, TeraPlast, Vetro Solutions, Asociația Administratorilor de Fonduri din România, ROMBAT, Trend Furniture, Salina Turda, Bosch, Oral Design Clinic, Golden Tulip Hotel, ARCADIA – Spitale și Centre Medicale, EMS Floor Group, Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România, DigiRay, Școala Informală de IT etc.