Agenția de presă News.ro a lansat pachetul Connect, prin care oferă acces departamentelor și agențiilor de comunicare la două instrumente esențiale pentru activitatea lor: Agenda zilei și Comunicate de presă.
Agenda zilei este publicată sub forma unui calendar, pe platforma www.news.ro, în zona destinată abonaților. Zilnic, echipa News.ro publică lista evenimentelor din țară și din București, care ar putea influența agenda companiilor și instituțiilor. Ele sunt publicate din momentul anunțării lor de către organizatori și menținute în Agenda zilei până la desfășurarea lor. Evenimentele sunt din toate domeniile: politic, social, justiție, economic, cultură, media, sport.
Platforma News.ro permite și publicarea comunicatelor de presă ale companiilor, ONG-urilor și instituțiilor, alături de fotografii și fișiere video. Platforma este accesată atât de către reprezentanții presei, cât și de către utilizatorii care doresc să fie permanent informați în legătură cu ceea ce se întâmplă în România și în lume. Comunicatele de presă sunt publicate în două zone: platforma editorială accesată de către abonații News.ro și caseta dedicată de pe prima pagină a site-ului News.ro. Comunicatele de presă pot fi încadrate într-un domeniu dintr-o listă predefinită ce acoperă toate zonele de interes.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Am creat pachetul Connect pentru segmentele corporate și instituțional, precum și pentru ONG-uri, deoarece cunoaștem nevoia lor de a-și face cunoscute mesajele. Noi deținem o platformă eficientă și intuitivă, care le poate pune la dispoziție spațiul necesar și, în același timp, avem puterea de a ajunge la liderii de opinie”, a declarat directorul general al News.ro, Cristian Dimitriu.
News.ro a fost lansată în luna februarie de către cei mai buni jurnaliști de agenție din România, cu misiunea de a deveni lider pe acest segment media în următorul an. News.ro furnizează conținut de calitate, adaptat condițiilor actuale de piață, către clienți media, instituționali și corporate. Noua instituție media urmează, prin conținutul furnizat în timp real, principiile de bază ale unei agenții de presă: încredere, acuratețe, obiectivitate, exhaustivitate, rapiditate.