Zoom, unul dintre principalii facilitatori și beneficiari ai muncii de la distanță, le-a cerut angajaților săi să se întoarcă la birou, informează Bloomberg.
Compania a anunțat că angajații care locuiesc la 50 de mile de un birou Zoom trebuie să lucreze acolo cel puțin două zile pe săptămână.
O „abordare hibridă" este cea mai eficientă pentru Zoom, a apreciat purtătorul de cuvânt, pentru că astfel firma „va fi într-o poziție mai bună pentru a-și utiliza propriile sale tehnologii, să continue să inoveze și să își sprijine clienții globali".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De la izbucnirea pandemiei Zoom a devenit un nume recunoscut la nivel mondial pe măsură ce companiile și școlile au adoptat serviciile sale pentru a putea organiza cursuri online, ședințe de birou și pentru socializare, informează Agerpres.
Însă după terminarea pandemiei, o serie de companii din diverse domenii precum Amazon.com Inc., Chipotle Mexican Grill Inc. și BlackRock Inc au decis să crească perioada de timp pe care angajații trebuie să o petreacă la biroul firmei.
CITEȘTE ȘI iPhone 15 Pro va avea margini mai înguste în jurul ecranuluiChiar și așa, multe clădiri de birouri sunt utilizate la un nivel redus, și există semne că multe rolului ar putea rămâne în continuare în regim remote. De exemplu, spațiile de birouri din nord-estul SUA au atins un vârf de ocupare de 24% din timp în prima jumătate a anului, potrivit unei firme de analiză a gradului de ocupare Basking.io.
Zoom a avut și el dificultăți în a continua să crească în lumea post-pandemie. În timp ce prețul acțiunilor sale a crescut cu 500% începând din martie și pană în octombrie 2020, între timp cotația acțiunilor a revenit la nivelul de dinainte de pandemie. În încercarea de a relansa creșterea, Zoom a început să lucreze la un pachet de instrumente software pentru mari firme, inclusiv produse de colaborare de tip in-office.