YouTube va schimba modul în care afișează reclame pe televizoare, urmând a se inspira, încă o dată, de la posturile tradiționale de televiziune.
Platforma video deținută de Google a început să testeze un nou stil de afișare a reclamelor, care încep să arate din ce în ce mai mult precum calupurile de publicitate de la TV.
Astfel, utilizatorii vor fi întrerupți de mai puține ori pentru a le fi afișate reclame, însă, pauzele de publicitate vor fi mai lungi.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În timpul pauzelor de publicitate, YouTube va afișa în colțul din dreapta jos al ecranului cât timp mai durează până când acestea se vor încheia.
Anterior, compania afișa în colțul din stângă sus numărul reclamelor care urmează a fi redate și un cronometru pentru fiecare reclamă în parte.
Cu aceeași ocazie, YouTube începe să testeze afișarea reclamelor în cadrul formatului Shorts (clona de TikTok a companiei) afișat pe televizoare.
La fel ca pe telefoane, utilizatorii vor vedea și pe televizoare reclame între clipurile scurte între care navighează cu ajutorul telecomenzii.
Schimbările fac parte dintr-o politică agresivă a platformei video de creștere a veniturilor din publicitate, care a demarat inclusiv un „război” împotriva celor care folosesc instrumente de blocat reclamele.
De altfel, Google, care deține YouTube, va aduce modificări browser-ului Chrome (care domină piața copios) menite să diminueze funcționalitatea extensiilor de blocare a reclamelor.