Canalele de YouTube vor putea activa mai repede funcțiile de monetizare prin reclame, după ce compania a decis să aducă mai jos pragurile de admisie în program.
YouTube anunță modificarea condițiilor de eligibilitate în cadrul programului YouTube Partner Program, care permite monetizarea creațiilor prin afișarea reclamelor vândute de companie.
Pe de o parte, pentru admiterea în program, canalele de YouTube au acum nevoie de numai 500 de abonați, ceea ce reprezintă o înjumătățire a acestui prag.
CITEȘTE ȘI Google amână lansarea chatbot-ului Bard în EuropaPe de altă parte, al doilea criteriu, cel de performanță, a fost scăzut cu 25%. În loc de 4.000 de ore de vizionare, un canal va fi primit în programul de monetizare după ce va ajunge le 3.000 de ore de vizionare în decursul unei luni.
Noile condiții urmează să fie implementate treptat. Primele țări în care acestea vor deveni active vor fi Statele Unite, Regatul Unit, Canada, Taiwan și Coreea de Sud.
Relaxarea condițiilor de acceptare în cadrul YouTube Partner Program va duce la creșterea numărului de canale care vor afișa reclame și care, astfel, vor genera bani pentru ele și pentru YouTube.
În urmă cu mai mulți ani, YouTube decidea să impună condiții mai stricte pentru monetizare, după o serie de scandaluri cu clipuri care promovau ura și extremismul, în care apăreau reclamele unora dintre marile branduri.