Motorul de căutare You.com, care se descrie drept un anti Google, a lansat un chatbot multimodal care poate deja fi folosit de toți utilizatorii.
În vreme ce Google și Microsoft încă își testează boții, mai puțin cunoscutul motor de căutare You.com le-a luat fața și și-a lansat propriul chatbot care este deja disponibil să răspundă la întrebări.
Numit YouChat, noul chatbot poate oferi răspunsuri multimodale, o chestiune de care rivalii de la Microsoft și Google încă nu dispun și cu care șeful You.com, Richard Socher, se laudă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Căutarea multimodală înseamnă că răspunsurile pot lua și alte forme pe lângă text. Spre exemplu, dacă un utilizator întreabă „ce cote de piață au cei mai importanți producători de smartphone-uri”, în locul unor cifre YouChat poate afișa grafice detaliate.
Botul funcționează într-o nouă secțiune a motorului de căutare lansat în 2020, numită Chat. Interfața de aici seamănă cu cea cunoscută deja multora de la ChatGPT și este inspirată, în esență, de la aplicațiile de chat.
Spre deosebire de ChatGPT, YouChat are în baza sa de date și informații din ultimii doi ani. În teorie, asta înseamnă că poate oferi răspunsuri care să includă informații la zi.
Capacitățile conversaționale ale noului bot par să fie la același nivel cu ChatGPT și, la fel ca acesta, oferă un mix de răspunsuri satisfăcătoare și informații neconforme cu realitatea.
YouChat afișează și link-uri către sursele de unde își inspiră răspunsurile, însă, nu pare să facă distincție între sursele de încredere și celelalte. La întrebarea „care sunt cele mai noi știri din tehnologie” YouChat a oferit câteva titluri vechi de câțiva ani.
Șeful You.com ține să evidențieze faptul că YouChat a fost construit în decembrie, cu câteva luni înainte ca Microsoft și Google să-și anunțe planurile în acest sens și că motorul de căutare are deja milioane de oameni care-l folosesc zilnic.