După ce Financial Times a publicat o știre conform căreia WhatsApp ia în calcul introducerea reclamelor, compania a ieșit public să nege informația.
Șeful WhatsApp Will Cathcart a negat o informație apărută în Financial Times, conform căreia compania ar avea planuri să înceapă să afișeze reclame în cadrul aplicației.
Într-o postare pe X (fostă Twitter), șeful WhatsApp spune că știrea este falsă și că nu există astfel de planuri, iar materialul în sine conține și alte erori.
CITEȘTE ȘI WhatsApp lansează Channels, un feed echivalent cu Facebook sau TwitterPublicația americană a publicat joi un material în care susținea că WhatsApp vrea să afișeze reclame și că, alternativ, pregătește lansarea unui abonament pe care să-l plătească cei care vor să folosească în continuare aplicația fără reclame.
De mai mulți ani, WhatsApp încearcă să facă bani prin intermediul versiunii Business a serviciului, prin care firmele pot plăti pentru anumite servicii menite să le aducă mai mulți clienți.
WhatsApp Business este văzut de companie tocmai ca o alternativă la reclame, prin care Meta să monetizeze serviciul cu peste două miliarde de utilizatori.
WhatsApp Business este folosit de aproximativ de 200 de milioane de utilizatori pe lună.