După ce Financial Times a publicat o știre conform căreia WhatsApp ia în calcul introducerea reclamelor, compania a ieșit public să nege informația.
Șeful WhatsApp Will Cathcart a negat o informație apărută în Financial Times, conform căreia compania ar avea planuri să înceapă să afișeze reclame în cadrul aplicației.
Într-o postare pe X (fostă Twitter), șeful WhatsApp spune că știrea este falsă și că nu există astfel de planuri, iar materialul în sine conține și alte erori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Publicația americană a publicat joi un material în care susținea că WhatsApp vrea să afișeze reclame și că, alternativ, pregătește lansarea unui abonament pe care să-l plătească cei care vor să folosească în continuare aplicația fără reclame.
De mai mulți ani, WhatsApp încearcă să facă bani prin intermediul versiunii Business a serviciului, prin care firmele pot plăti pentru anumite servicii menite să le aducă mai mulți clienți.
WhatsApp Business este văzut de companie tocmai ca o alternativă la reclame, prin care Meta să monetizeze serviciul cu peste două miliarde de utilizatori.
WhatsApp Business este folosit de aproximativ de 200 de milioane de utilizatori pe lună.