Noua platformă socială a lui Jack Dorsey, fostul CEO de la Twitter, a atins pragul de un milion de utilizatori.
În ciuda faptului că nu și-a deschis porțile oficial, ci este disponibilă doar pentru bază de invitație, Bluesky are deja peste un milion de utilizatori.
Spre deosebire de majoritatea alternativelor la Twitter apărute în ultimul an, Bluesky se bucură de o comunitatea mare și activă, care socializează și creează conținut în mod frecvent în cadrul rețelei.
CITEȘTE ȘI WhatsApp lansează Channels, un feed echivalent cu Facebook sau TwitterÎn prezent, accesul la Bluesky este limitat, utilizatorii putând folosi noua platformă doar dacă primesc o invitație de la cineva care are deja cont sau din partea rețelei.
Compania folosește o listă așteptare și trimite din când în când invitații celor înscriși. În acest fel, se controlează numărul utilizatorilor, pentru a nu fi depășită capacitatea infrastructurii.
În luna mai, lista de așteptare compusă din cei care doreau să-și creeze cont pe Bluesky depășea un milion de oameni.
Alături de Threads, Bluesky este una dintre cele mai importante alternative la Twitter, pentru numeroșii utilizatori nemulțumiți de direcția în care merge Twitter după ce a fost cumpărată de Elon Musk.