După ce a încercat, fără prea mare succes, să crească implicarea utilizatorilor oferind funcții de comunicare audio, Twitter vrea acum să ofere acces la podcast-uri.
Twitter începe să testeze o funcție prin care utilizatorii pot asculta podcast-uri în cadrul rețelei sociale. Pentru început, aceasta este disponibilă în aplicațiile de iPhone și Android, însă, doar unui număr mic de vorbitori ai limbii engleze.
Noua funcționalitate este integrată în secțiunea Twitter Spaces, cea care acomodează opțiunile de comunicare audio pe care Twitter le-a copiat de la Clubhouse, serviciu care părea să dea naștere unui nou trend la începutul pandemiei, dar care s-a topit încet dar sigur.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În cadrul Twitter Spaces, podcast-urile sunt organizate pe categorii (numite Stations), în funcție de subiect, abordare care seamănă cu cea avută de Pandora pentru posturile de radio difuzate.
Comunicările audio sunt în continuare disponibile în secțiune Spaces, însă, au fost mutate mai jos. Asta arată că acest format și-a pierdut din importanță, iar podcast-urile au o prioritate mai mare pentru companie.
Va exista și un motor de recomandări pentru podcast-uri, care va avea în vedere atât ce emisiuni ascultă utilizatorul, cât și ce subiecte pare să prefere în cadrul platformei sociale prin conturile urmărire, comentariile lăsate și like-urile date postărilor.
Pentru Twitter, podcast-urile pot reprezenta un nou tip de conținut în care pot fi vândute reclame.