Elon Musk promite un viitor abonament Twitter al cărui principal beneficiu va fi blocarea reclamelor, dar care va costa mai scump decât versiunea actuală.
Twitter pregătește lansarea unui nou abonament, al cărui principal beneficiu va fi lipsa completă a reclamelor, anunță nimeni altul decât proprietarul Elon Musk.
Actualul abonament Twitter Blue, care costă 8 dolari pe lună, promite și el limitarea numărului de reclame, însă, această facilitate nu a fost încă lansată.
CITEȘTE ȘI Google vrea să-și lanseze propriul chatbotFără să spună când va fi lansat sau cât exact va costa, Musk face clar faptul că viitorul abonament va fi mai scump decât cel vândut în prezent.
Musk recunoaște că Twitter afișează reclame prea multe și prea mari și promite că va aduce în schimbări în privința ambelor aspecte pe parcursul următoarelor săptămâni.
Twitter se confruntă atât cu un declin de aproximativ 40% al veniturilor din reclame, cât și cu un număr nesatisfăcător de utilizatori care au cumpărat abonamentul Blue.
Elon Musk a spus încă dinainte să preia oficial Twitter că vede un model de business susținut de abonamente, fără reclame.