Schimbările aduse la abonamentul Blue va face ca Twitter să folosească două bife - una va fi vândută abonaților, iar cealaltă va fi folosită pentru identificarea conturilor oficiale.
Noua conducere Twitter s-a răzgândit în ceea ce privește bifele și nu va mai renunța complet la cea veche în favoarea celei care va face parte din viitoarea formă a abonamentelor Blue.
Inițial, Elon Musk spunea că vechea bifă va dispărea și va fi înlocuită de una ce va putea fi dobândită prin plata abonamentului la Twitter Blue. Între timp, noul proprietar al platformei și cei din jurul său și-au dat seama că vechea bifă are un rol important.
CITEȘTE ȘI Twitter a dat afară aproape toți angajații din India, a treia țară ca număr de utilizatori ai rețeleiAstfel, vechea bifă va fi vizibilă în continuare la un număr mic de conturi ale unor personalități, companii, instituții de guvernamentale și de presă. Asta pentru a ajuta utilizatorii să diferențieze conturile oficiale de cele create de persoane fără legătură cu entitățile respective.
Această bifă va fi gri și va fi însoțită de eticheta „Oficial”, pentru a arăta că este un cont oficial verificat al entității în cauză.
Bifa care va apărea ca urmare a abonării la Twitter Blue va fi albastră și va reprezenta un element mai mult de vanitate.
Noua formă a acestui abonament ar urma a fi lansată pe 9 noiembrie în Statele Unite și, probabil, alte câteva țări.