Continuând explorarea opțiunilor de creștere a veniturilor, atât pentru platformă, cât și pentru utilizatorii săi, Twitter testează o funcție de shopping integrată în paginile de profil.
Twitter a anunțat Shop Module, o secțiune de cumpărături care poate fi adăugată în partea de sus a paginilor de profil și poate lista produse, care pot fi cumpărate de utilizatori.
Shop Module va consta într-un carusel, compus din mai multe produse. Prin swipe-uri, utilizatorii pot răsfoi produsele afișate și pot apăsa pe un produs pentru a-l cumpăra.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Când apasă pe un produs, utilizatorul este dus într-o pagină dedicată acestuia, cu mai multe informații și posibilitatea cumpărării. Întreaga operațiuni are loc fără a părăsi rețeaua socială.
Cu noua funcție, Twitter încearcă să crească atât propriile venituri, cât și pe cele ale utilizatorilor săi, alăturându-se unor platforme precum Instagram, WhatsApp sau Pinterest, care au adoptat deja instrumente similare.
Shop Module este deocamdată testat cu un număr limitat de branduri, printre care GameStop și Arden Cove, fiind disponibil, deocamdată, doar în Statele Unite și doar pe iPhone.