Un nou test derulat de Twitter permite utilizatorilor să limiteze vizibilitatea postărilor, astfel încât acestea să fie văzute doar de un anumit grup de persoane.
Google+ a încetat de mult să existe, însă, caracteristica sa definitorie, cercurile, este pe cale să fie preluată de Twitter, care a început un test ce oferă exact asta - posibilitatea creării cercurilor de persoane.
Cercurile de persoane de pe Twitter, la fel ca pe vremea lui Google+, vor fi folosite pentru a alege audiența unei postări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Practic, în loc ca un post să fie public (sau strict privat în cazul conturilor private) acesta poate fi văzut doar de persoanele adăugate într-un așa-numit cerc, dacă autorul postării preferă această opțiune.
Facilitatea numită Twitter Circle permite adăugarea a până la 150 de persoane într-un cerc și, cel puțin în formatul actual, este limitată la un singur cerc per utilizator. Doar cel care a creat cercul va putea vedea persoanele adăugate.
În prezent, această funcție este disponibilă unui număr limitat de utilizatori, atât pe iPhone, cât și pe Android. Nu se știe când va fi lansată oficial.
Va fi interesant de văzut dacă Twitter Circle va fi disponibilă pentru toți utilizatorii, sau va fi inclusă în Twitter Blue, subscripția pe care Elon Musk vrea să o ieftinească și să-i adauge mai multă funcționalitate decât are în prezent.