Un serviciu meteo local, pe bază de abonament lunar, este cel mai nou produs prin care Twitter încearcă să-și crească veniturile.
Twitter a anunțat Tomorrow, un serviciu meteo care va analiza și comunica abonaților condițiile climatice locale. Un abonament lunar va costa 10 dolari.
Noul serviciu va folosi toate noile canale de comunicare ale rețelei sociale, de la newslettere la conversații audio live, iar abonații vor putea adresa întrebări în cadrul sesiunilor de discuții organizate.
Șeful serviciului va fi Eric Holthaus, un jurnalist și meteorolog cu multă experiență. Acesta va fi ajutat de alți 18 meteorologi locali din Statele Unite, care vor crea conținut pentru abonați.
Pentru început, Tomorrow va fi disponibil în 16 orașe din Statele Unite, cu focus pe vremea locală - meteorologii se vor concentra pe câte un oraș și vor oferi informații locuitorilor acestora.
Deocamdată, serviciul de newslettere nu este funcțional. Acesta se află în prezent în faza de dezvoltare, fiind bazat pe tehnologia achiziționată recent de la Revue.
Analiștii consideră că un serviciu meteo se potrivește ca o mănușă Twitter, platformă care s-a dezvoltat în jurul informațiilor în timp real. Mulți jurnaliști și meteorologi și-au văzut numărul de urmăritori “explodând” în timpul unor evenimente meteo importante, precum incendii și uraganuri.