La doar câteva zile după anunțarea unui serviciu meteo contracost, Twitter lansează primul său abonament, numit Twitter Blue.
La fel ca serviciul meteo, disponibil doar în câteva orașe din America de Nord, Twitter Blue este rezultatul noii politici a companiei, de a suplimenta veniturile din reclame cu cele din servicii.
Pentru un abonament lunar, Twitter Blue oferă utilizatorilor o serie de facilități suplimentare, care nu sunt și la dispoziția celor care folosesc în mod gratuit platforma socială.
CITEȘTE ȘI Facebook nu va mai oferi tratament special politicienilorTwitter Blue include, printre altele, funcția Undo Tweet. Aceasta oferă utilizatorului un răgaz de 30 de secunde, în care se poate retrage o postare, după ce a apăsat butonul de publicare. Undo Tweet funcționează într-un mod similar opțiunii cu același nume din Gmail și este cea mai apropiată funcție de mult cerutul buton de editare a postărilor.
Dincolo de Undo Tweet, abonamentul include și un Reader Mode, care, la fel care ca funcțiile cu același nume ale browser-elor web, curăță paginile web de elementele care distrag atenția de la citirea articolelor.
Folder Bookmarks este o altă facilitate disponibilă doar în Twitter Blue. Aceasta permite organizarea pe foldere a posturilor favorite salvate.
Cei care plătesc vor beneficia și de un nivel mai mare de customizare a aplicației mobile, având la dispoziție mai multe teme coloristice pentru interfața grafică din care pot alege.
Pentru început, Twitter Blue este disponibil doar în Canada și Australia, unde costă 3,5 dolari canadieni respectiv 4,5 dolari australieni pe lună.