Twitter Inc a încheiat un parteneriat cu Bloomberg Media pentru a difuza calupuri de știri de televiziune pe streamingul platformei sale de socializare, a anunțat, duminică, The Wall Street Journal.
Noul post TV, care nu are deocamdată un nume, va deveni operațional în toamna acestui an, informează Reuters. Potrivit The Wall Street Journal, noul parteneriat dintre cele două companii media va fi anunțat oficial în cursul zilei de luni, scrie News.ro.
Numărul de utilizatori ai rețelei de socializare Twitter a stagnat în ultimele trimestre, iar compania americană încearcă să îi convingă pe advertiseri că își va spori baza de clienți în viitorul apropiat.
În urma eforturilor depuse, compania Twitter și-a actualizat produsele, oferind inclusiv un serviciu de transmisiuni live video și a lansat o serie de funcții noi, pentru a atrage mai mulți utilizatori.
CITEȘTE ȘI Călătorii RATB vor avea acces la internet wi-fi gratuit spre finele anului 2018. Proiectul este estimat la 1,34 milioane euroJack Dorsey, CEO-ul companiei Twitter, declara într-un e-mail adresat angajaților, în octombrie 2016, că una dintre misiunile principale ale acestei rețele de socializare va fi aceea de a deveni ”rețeaua de știri a oamenilor de pretutindeni”.
Twitter a pătruns pe piața știrilor și a evenimentelor sportive difuzate pe dispozitive mobile, începând din 2016, iar noua incursiune operată de companie în domeniul calupurilor de știri TV ar putea să capteze interesul unei companii media majore care ar putea dori să cumpere această rețea de socializare, afirmă analiștii americani.