Compania americană Encora, furnizor de servicii de tehnologie Next-Gen, a finalizat achiziționarea companiei românești Softelligence, furnizor de soluții și servicii de digitalizare pentru banking și asigurări.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Achiziția stabilește primele centre de livrare ale Encora în Europa.
Odată cu închiderea achiziției, Softelligence își va schimba brandul pentru a opera sub Encora.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Softelligence a fost înființată în 2006 în București de către Adrian Blidăruș, care este acum CEO și acționar majoritar.
Cu sediul central în Scottsdale, Arizona, compania americană este susținută de fondul de private equity Advent International și de Warburg Pincus, având peste 9.000 de angajați în circa 50 de birouri și laboratoare de inovare din SUA, Marea Britanie, Canada, America Latină, India și Asia Pacific.
Advent a investit aproape 28 de miliarde de dolari în apărare, securitate și securitate cibernetică în ultimii trei ani, portofoliul său de companii sprijinind multe platforme de satelit și de apărare și deservind guvernul SUA și aliații săi.
Warburg a fost implicat în tranzacții cu Deutsche Telekom, Allied Universal, Inmarsat, Survitec, Allfunds.
Conform acordului, Softelligence va continua să funcționeze cu conducerea și personalul existent ca o subsidiară deținută în totalitate de către Encora.
Softelligence a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup de 18,5 milioane euro, în creștere cu 33% față de anul financiar precedent, când acest indicator s-a ridicat la 13,9 milioane euro.
Dezvoltarea a fost asigurată de proiectele de transformare digitală, de data analytics și dezvoltare de software, livrate atât pe plan local, cât și către clienți din Marea Britanie și Statele Unite.
Planurile de dezvoltare includ și angajarea a peste 100 de specialiști până la final de an. În prezent, la nivel de grup, Softelligence are 270 de angajați.
Softelligence are 3 centre de dezvoltare software și customer support la București, Craiova și Skopje (Macedonia), de unde deservește clienți cu anvergură globală. Totodată, grupul deține un birou și în Marea Britanie, din care deservește clienți enterprise la nivel global.