Cea mai populară aplicație de dating, Tinder, a încheiat un an excelent atât în ceea ce privește numărul de abonați, cât și al veniturilor obținute.
Match Group, compania care deține Tinder împreună cu numeroase alte produse din aceeași nișă de dating, a anunțat că Tinder a înregistrat anul trecut 1,2 milioane de abonați noi. 233.000 dintre aceștia s-au înregistrat în perioada sărbătorilor de iarnă.
Numărul total al abonaților Tinder a ajuns la 4,3 milioane. Match Group își avertizează însă investitorii că, după perioada sărbătorilor, ar putea crește numărul celor care se dezabonează, ceea ce va contribui la scăderea ritmului de creștere anul acesta.
În 2018, veniturile generate de Tinder s-au ridicat la 805 milioane de dolari - aproape cât au produs toate celelalte servicii deținute de Match Group la un loc. Veniturile totale ale companiei au fost de 1,73 miliarde de dolari, în creștere de la cele 1,33 de miliarde de dolari din 2017.
CITEȘTE ȘI Apple a redevenit miercuri cea mai valoroasă companie americană de pe Wall StreetDupă anunțul privind rezultatele pe anul trecut, acțiunile Match Group au crescut cu 11 procente.
Veniturile Tinder vin din plata abonamentului pentru Tinder Gold, o versiune premium a serviciului care le oferă plătitorilor o serie de facilități suplimentare comparativ cu versiunea standard. Abonații pot, printre altele, să exploreze alte regiuni ale lumii și să vadă cine sunt persoanele care le-au dat like.
Un studiu intern realizat de Match Group, arată că oamenii folosesc în medie patru aplicații de dating. Compania americană țintește ca toate acele servicii să fie deținute de ea și să convingă utilizatorii să se aboneze la opțiunea plătită a acestora.