TikTok va eticheta conținutul generat de AI din OpenAI și din alte părți

TikTok va eticheta conținutul generat de AI din OpenAI și din alte părți
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 mai 2024

TikTok intenționează să înceapă să eticheteze imaginile și videoclipurile încărcate în serviciul său de partajare video care au fost generate folosind inteligența artificială, folosind un filigran digital cunoscut sub numele de acreditări de conținut, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC.
6 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Cercetătorii și-au exprimat îngrijorarea că conținutul generat de inteligența artificială ar putea fi folosit pentru a interfera cu alegerile din SUA din această toamnă, iar TikTok se afla deja într-un grup de 20 de companii de tehnologie care la începutul acestui an au semnat un acord prin care se angajau să lupte împotriva lui, scrie News.ro.

Grupul Bittnet începe anul pe pierdere. Promite rezultate de la contractele semnate în prima parte a acestui an CITEȘTE ȘI Grupul Bittnet începe anul pe pierdere. Promite rezultate de la contractele semnate în prima parte a acestui an

Compania etichetează deja conținutul generat de AI realizat cu instrumente din interiorul aplicației, dar cea mai recentă mișcare ar aplica o etichetă videoclipurilor și imaginilor generate în afara serviciului.

”Avem, de asemenea, politici care interzic AI realistă care nu este etichetată, așa că dacă pe platformă apare AI realistă (conținut generat), atunci o vom elimina ca încălcare a regulilor comunității”, a afirmat Adam Presser, șeful pentru operațiuni și încredere și siguranță la TikTok, într-un interviu.

Tehnologia Content Credentials a fost condusă de Coalition for Content Provenance and Authenticity, un grup co-fondat de Adobe, Microsoft și alte companii, dar este deschisă pentru alte companii. A fost deja adoptată de creatorul ChatGPT, OpenAI.

YouTube, deținut de Google, parte a grupului Alphabet, și Meta Platforms, care deține Instagram și Facebook, au spus, de asemenea, că intenționează să folosească acreditările de conținut.

Pentru ca sistemul să funcționeze, atât producătorul instrumentului AI generativ folosit pentru a crea conținut, cât și platforma utilizată pentru a distribui conținutul trebuie să fie de acord să folosească standardul din industrie.

Când o persoană folosește instrumentul Dall-E al OpenAI pentru a genera o imagine, de exemplu, OpenAI atașează un filigran la imaginea rezultată și adaugă date în fișier care pot indica ulterior dacă a fost modificat. Dacă acea imagine marcată este apoi încărcată pe TikTok, va fi etichetată automat ca fiind generată de AI.

Digi și-a găsit un nou aliat pentru a-și lansa rețeaua mobilă în Spania CITEȘTE ȘI Digi și-a găsit un nou aliat pentru a-și lansa rețeaua mobilă în Spania

TikTok, care este deținută de compania chineză ByteDance, are 170 de milioane de utilizatori în SUA, care a adoptat recent o lege care impune ByteDance să cedeze TikTok sau se va confrunta cu o interdicție.

TikTok și ByteDance au apelat la justiție pentru a bloca legea, argumentând că aceasta încalcă primul amendament al constituției.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
ai