Aplicația de video în format scurt TikTok se bucură de un mare succes în rândul tinerilor și se află în plin proces de globalizare după ce inițial popularitatea sa se limita în mare parte la China.
Conform firmei de analiză Senzor Tower, TikTok a depășit pragul de 1 miliard de download-uri pe Android și iOS, fără a include în această evidență utilizatorii din țara de origine, China.
În 2018, TikTok a avut 663 de milioane de download-uri ceea ce o face, cel puțin din acest punct de vedere, o aplicație preferată mai mult de tineri decât Instagram, care a avut anul trecut un total de 444 de milioane de instalări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Este adevărat că numărul de instalări nu este același lucru numărul de utilizatori noi, deoarce nu se știe câți dintre cei care au încercat aplicația au și rămas utilizatori ai acesteia și câți au dezinstalat-o la scurt timp.
Însă, numărul de instalări este un bun indicator cu privire la viteza cu care vestea despre această aplicație se răspândește în rândul tinerilor.
Drept urmare a acestui succes, TikTok a fost a patra cea mai descărcată aplicație (exceptând jocurile) din 2018, depășită fiind doar de cele trei aplicații ale Facebook: Facebook, WhatsApp și Facebook Messenger.
Pentru o singură lună până acum, în septembrie 2019, TikTok a fost chiar cea mai descărcată aplicație depășind orice produs Facebook sau Google.
Pentru începutul acestui an, TikTok pare să fi găsit succes într-o altă piață foarte mare. 43% din utilizatorii noi au fost în luna ianuarie din India, conform Senzor Tower.
TikTok este o rețea socială în care utilizatorii postează conținut video filmat cu telefonul, filmările fiind limitate la cel mult 15 secunde.