TELUS International, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, cu sediul în Canada, se pregătește să crească numărul de angajați la nivel global, a anunțat, în Bulgaria, CEO-ul Jeffrey Puriet. În vara anului trecut, compania a cumpărat Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență tehnică și operațiuni de vânzări, prezentă pe piețele din Statele Unite, Irlanda, România și Filipine.
"Іntеnțіоnăm ѕă сrеștem numărul dе аngајаțі nu numаі în Вulgаrіа, сі șі lа nіvеl glоbаl", а anunțat acesta.
În România, TELUS International a intrat pe piața locală în 2012, odată cu achiziționarea companiei CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți înființat în 2007. La momentul achiziției, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2016, cu peste 900 de angajați, CallPoint a avut în România afaceri de 84,6 milioane lei și un profit net de 10,6 milioane lei, cu un provizion de 2,3 milioane lei.
În prezent, TELUS International Europe reunește peste 3.500 de angajați în România (București și Craiova), Bulgaria (Sofia și Plovdiv) și Marea Britanie (Manchester și Cannock).
TELUS International este un furnizor global de servicii de outsourcing BPO și IT, cu prezență în întreaga lume, inclusiv în Statele Unite ale Americii, Canada, Europa, America Centrală și Asia. Înregistrează peste 200 de milioane de interacțiuni anuale prin voce, e-mail, chat, social media cu clienții săi din industrii cu creșteri rapide precum tehnologie, finanțe, fintech, gaming, turism și sănătate.
Ca filială globală a TELUS (TSX: T, NYSE: TU), TELUS International este susținută de către o companie lider național pe piața de telecomunicații din Canada, cu venituri anuale de peste 10 miliarde de dolari și un portofoliu de 12,7 milioane de clienți.