Populara aplicație de comunicare Telegram îngroașă rândul produselor care implementează formatul stories, însă, pentru început, nu toți utilizatorii au acces la acesta.
Așa cum anunța în urmă câteva săptămâni, Telegram a lansat o secțiune dedicată formatului Stories, unde utilizatorii pot posta conținut efemer.
Pentru început, însă, acesta va fi disponibil doar abonaților - doar cei care plătesc pentru versiunea Premium vor putea posta și vedea postările în format Stories în prima lună.
CITEȘTE ȘI Amazon construiește o instalație de procesare a sateliților de 120 de milioane de dolari, la Centrul Spațial Kennedy al NASA din FloridaÎn acest stadiu, pentru restul utilizatorilor, noua secțiune este vizibilă doar ca un buton care-i îndeamnă subtil să se aboneze dacă vor să poată folosi noul format.
Dincolo de faptul că arată la fel ca formatul similar de pe alte platforme sociale, abordarea Telegram se diferențiază prin controlul pe care-l oferă utilizatorilor.
Utilizatorii pot alege exact cine are posibilitatea să vadă Story-urile și cât timp sunt acestea vizibile. Pentru durată, există patru opțiuni: 6, 12, 48 de ore și permanent.
O altă distincție în avantajul Telegram este designul ales - secțiunea Stories din Telegram nu ocupă un rând în plus. Aceasta poate fi afișată și ascunsă prin gesturi dedicate, fără să afecteze vizibilitatea vechilor chat-uri.
Peste o lună din momentul lansării, noua secțiune dedicată formatului Stories va deveni disponibilă tuturor utilizatorilor.