Comenzi preluate la timp, livrare rapidă și fără incidente, flote moderne, orientare către client, viziune de business. Toate acestea sunt elemente de bază pentru dezvoltarea unei afaceri de succes în domeniul transportului de persoane și de mărfuri. Sunt însă și elemente mai puțin evidente care susțin performanța unei astfel de companii, precum tehnologia care asigură digitalizarea operațiunilor.
De exemplu, una dintre cele mai mari companii de taximetrie din România se bazează pe serviciile de internet oferite de Telekom. Viteza și stabilitatea conexiunii permit gestionarea eficientă, printr-o aplicație, a mii de comenzi în fiecare zi și alocarea în timp real a acestora. În plus, clienții au Wi-Fi gratuit și nelimitat în timpul călătoriei, iar acest extra-beneficiu, disponibil în cele peste 1000 de mașini ale transportatorului, îi asigură puncte în plus în relația cu pasagerii. Pentru orice companie aeriană, contact center-ul este esențial în relația cu clienții care pot migra către un alt operator dacă această interacțiune nu este lină, directă și fără goluri de comunicare. Tot Telekom a fost operatorul care a livrat o astfel de soluție la cheie pentru o companie aeriană românească și, în plus, a asigurat pregătirea fiecărui operator și administrator IT.
Serviciile și experiența oferite de Telekom pun România pe roate la propriu. Fie că este vorba despre firme de curierat, de taximetrie sau pentru depozitarea și transportul mărfurilor, Telekom a dezvoltat o adevărată flotă de soluții care să conducă firmele din sectorul transporturilor și al logisticii pe drumul performanței.
Concret, companiile beneficiază de servicii de conectivitate la birou și mai ales pe teren, de soluții de monitorizare a flotei auto, de servicii de securizare fizică a sediului companiei, dar și de securizare a device-urilor și a datelor, de servicii de control și monitorizare, platforme de colaborare și, nu în ultimul rând, de echipamente IT&C. Pe scurt, este vorba de tot ceea ce are nevoie o firmă pentru a crește pe un segment de business care presupune dinamism, eficiență și încredere din partea clienților.
Iar toate aceste soluții sunt adaptabile profilului clienților. De exemplu, o companie cu până la 10 angajați care are nevoie de servicii de conectivitate, va beneficia de pachetul de servicii integrate fixe și mobile MagentaONE, de abonamente de voce și date mobile cu acoperire 96% din populația urbană la viteze 4G, de soluția de servicii mobile Wi-Fi. Comunicarea simultană în grup la costuri scăzute poate fi asigurată cu terminale rezistente în condiții extreme cu soluția Push-to-Talk.
Companiile mai mari, cu mai multe puncte de lucru, își pot securiza și sincroniza toate datele și procesele folosind internet cu stabilitate garantată prin soluția Metronet, dar și Managed VPN și VPN mobil. Pentru operatorii și mai mari, cu peste 50 de angajați, este recomandată soluția Clear Channel pentru transmisii de date securizate. De altfel, Telekom garantează că utilizatorii rămân conectați 99% din timpul în care utilizează internetul prin fibră optică.
În ceea ce privește serviciile de control și de monitorizare, un transportator poate folosi un sistem performant de GPS Tracking, una dintre soluțiile Machine-to-Machine (M2M) din portofoliul Telekom Romania, prin care se reduc cu până la 30% cheltuielile cu combustibilul. Monitorizarea punctelor de lucru și a depozitelor prin soluții avansate de supraveghere video aigură o reducere de până la 50% a pierderilor cauzate de furturi.
Extrem de important este și faptul că în prezent foarte multe operațiuni se mută în zona de cloud. Dacă până acum preocuparea celor din zona de transport și logistică era pentru eficientizarea și securitatea mărfurilor sau persoanelor, active la fel de importante au devenit și datele acestor companii. Problema era stocarea acestora și procesarea de oriunde, dar avantajul soluțiilor virtuale e că le asigură firmelor mobilitate totală. Serverele nu mai țin companiile pe loc pentru că sunt mutate în cloud, cheltuielile cu întreținerea lor dispar, iar activitățile de zi cu zi, de la mailurile către furnizori, evidențele contabile și ale stocurilor, rapoartele de vânzări și listele de pasageri sunt disponibile online, oricând și de oriunde. În plus, investițiile în astfel de aplicații sunt optimizate cu până la 25%. De exemplu, cu pachetele Office 365, toate documentele sunt accesibile online și pot fi stocate în spațiul virtual securizat, certificat ISO, de 1TB, oferit gratuit de Telekom, împreună cu serviciile sale integrate.
În plus, micile companii se pot folosi de aplicații de facturare, de vânzare mobilă, de planificare și gestionare a relației cu clienții precum Sedona Mobile POS sau chiar de gestionare a informațiilor de natură juridică și financiară pentru a-și ține business-ul în mișcare.
Pentru companiile mici din sectorul transporturilor și al logisticii, Telekom oferă soluții pentru creșterea potențialului de comenzi cu soluții complete de promovare a companiei precum Google AdWords, LocalHub și soluția de creare website.
Nu în ultimul rând, companiile cu mulți angajați pe teren sunt preocupate de costurile echipamentelor IT&C care le pot da peste cap balanța cheltuielilor, dar dacă această investiție este redusă la doar 20% și este transformată în OPEX, perspectiva ajută firmele să se concentreze pe activitatea lor de bază.
Orice afacere din sectorul de transport sau logistică poate prinde viteză cu Telekom, care oferă infrastructura IT&C de care România în mișcare are nevoie.
Pentru mai multe detalii, click aici.
28 noiembrie - Profit Financial.forum