Piața serviciilor de video streaming pentru jocuri este una dintre cele care avut cel mai mult de câștigat de pe urma pandemiei, iar marile companii și-au asigurat și aici partea leului.
Cele mai importante platforme de streaming live au cumulat în al treilea trimestru peste 7.46 miliarde de ore în ceea ce privește timpul acordat de utilizatori vizionării. Cifra reprezintă o ușoară scădere de la 7,71 miliarde de ore din trimestrul anterior, dar este cu 91,8% mai mare decât aceeași perioadă a anului trecut.
Twitch, care deține 91,1% din piață în ceea ce privește conținutul disponibil pentru streaming măsurat în ore, a profitat din plin de închiderea Mixer și a atras cea mai mare parte a creatorilor de conținut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mixer avea 14,2% din piață, iar Twitch a crescut de la închiderea acestuia cu 14,5%.
În total, oamenii s-au uitat la 4,74 miliarde de ore de conținut pe Twitch în al treilea trimestru al acestui an, în scădere cu 8% față de trimestrul anterior, dar în creștere cu 70% față de anul trecut.
YouTube Gaming, al doilea jucător din piață, este cel care a înregistrat și cea mai mare creștere. Cu 155 milioane de ore în plus față de trimestrul anterior, serviciul Google a numărat 1,68 miliarde de ore.
Față de anul trecut, YouTube Gaming a crescut cu 132%.
Facebook Gaming a trecut pentru prima oară de 1 miliard de ore într-un singur trimestru. Față de al doilea trimestru, acest serviciu a crescut cu 7,2%. Creșterea de la an la an în acest caz se ridică la nu mai puțin de 297%.