Startup-ul IT românesc Shopoteque se închide

Startup-ul IT românesc Shopoteque se închide
scris 15 mai 2024

Startup-ul IT românesc Shopoteque, specializat în soluții integrate pentru magazinele online, se închide după 4 ani de funcționare.

Vestea a fost dată de Raluca Messai, cofondatoare a business-ului românesc.

Urmărește-ne și pe Google News
BERD își menține estimările privind un avans de 3,2% al economiei românești în 2024 CITEȘTE ȘI BERD își menține estimările privind un avans de 3,2% al economiei românești în 2024
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

„După multă reflecție și analiză, am luat decizia dificilă de a închide Shopoteque. Această decizie a fost incredibil de dureroasă, dar necesară. Shopoteque a fost mai mult decât un simplu proiect, a fost bebelușul nostru, un vis de a face comerțul electronic mai simplu și mai puternic, pentru business-uri. În ciuda eforturilor și pasiunii noastre neobosite, ne-am confruntat cu o piață supraaglomerată.Închiderea acestui capitol este sfâșietoare, dar aduce și lecții și experiențe neprețuite care vor sta la baza tuturor proiectelor noastre viitoare. Relațiile pe care le-am construit și cunoștințele pe care le-am dobândit sunt comori pe care le vom duce mai departe. (...) Deși ușile Shopoteque s-au închis, inovația și rezistența echipei noastre rămân în continuare. Pregătim deja noi proiecte și vom reveni în curând cu vești interesante” - a scris antreprenoarea, pe LinkedIn.

Shopoteque a fost fondată în anul 2018, ca firmă de dezvoltare software as a service (SaaS), ce și-a propus să ofere business-urilor soluții globale de eCommerce și tehnologie online. Cu o platformă de backend automatizat, startup-ul oferea companiilor asistență în a răspunde  „inteligent așteptărilor clienților”, arată StartUp Cafe

Platforma oferea trei pachete de bază, de 43 de euro, 103 euro și 313 euro pe lună, care cuprindea diverse soluții de comunicare și marketing, ce promiteau vânzări mai bune pentru firme.

viewscnt
Afla mai multe despre
shopoteque
magazine online