O nouă categorie de conținut - cursuri video online - ar putea fi adăugată, în curând, în aplicația și așa aglomerată a celor de la Spotify.
Spotify a început să experimenteze cu vânzarea cursurilor online, care constituie deja a patra categorie de conținut a serviciului suedez, după muzică, podcast-uri și ebook-uri.
Pentru început, Spotify oferă acces la patru categorii de cursuri - muzică, creativitate, business și trai sănătos, iar furnizorii sunt BBC Maestro, Skillshare, Thinkific și PlayVirtuoso,
CITEȘTE ȘI Google și Apple se confruntă cu cel mai mare risc din ultimele decenii de a primi ordine de divizare din partea autorităților de reglementareSpotify le-a promis furnizorilor că le va oferi acces la audiențe mai mari și că poate targeta direct utilizatorii interesanți de domeniile respective.
Câteva lecții dintr-un curs pot fi accesate gratuit, dar cei care vor să continue să învețe, vor trebui să plătească. Plata nu se poate face în cadrul aplicațiile, pentru că Spotify nu vrea să plătească comision către Google sau Apple.
În schimb, compania oprește un comision de la furnizorii cursurilor, dar nu spune cât este acesta.
Experimentul este derulat în prezent doar în Marea Britanie, iar compania va evalua rezultatele acestuia înainte să decidă cum va merge mai departe.