Rezumatul activității realizate de-a lungul acestui an în cadrul platformei suedeze de streaming este, acum, disponibil pe Spotify și vine la pachet cu o serie de noi facilități.
Spotify a lansat Wrapped 2023, sub care titulatură livrează ascultătorilor rezumatul conținutului ascultat anul acesta, într-un format pe care mulți utilizatori îl partajează pe rețelele de socializare.
Ajunsă deja în al nouălea an de existență, facilitatea va folosi AI-ul (în țările în care AI DJ este disponibil) pentru a ajuta utilizatorii să parcurgă rezumatul acestui ani.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Me in 2023” este o funcție complet nouă. Conform companiei, aceasta completează datele care arată ce au ascultat utilizatorii, aducând informații despre cum au ascultat.
O altă noutate este „Sound Town”. Aceasta atribuie utilizatorului un oraș care corespunde gusturilor sale în materie de muzică.
Cele mai ascultate genuri de muzică sunt prezentate sub forma unui hamburger, care încurajează utilizatorii să posteze informația pe rețelele sociale.
Cu această ocazie, Spotify a publicat topurile ale celor mai ascultate melodii, albume, artiști și podcast-uri ale anului.
În topul artiștilor se află, în ordine, Taylor Swift, Bad Bunny, The Weeknd, Drake, Peso Pluma, Feid, Travis Scott, SZA, Karol G și Lana Del Rey.