Platforma socială de streaming Spotify și-a crescut veniturile în ultimul trimestru, însă, continuă să piardă bani.
Spotify a obținut în ultimul trimestru al anului trecut venituri de 3,7 miliarde de euro, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut cu 16%.
Însă, compania a pierdut, în aceeași perioadă, 75 de milioane de euro. Pe întreg anul 2023, Spotify a pierdut 532 de milioane de euro.

Pierderile vin în ciuda eforturilor companiei de a-și reduce cheltuielile, într-un an în care Spotify a crescut prețul abonamentelor în multe țări și a dat oameni afară.
Platforma de streaming are acum 602 milioane de utilizatori, după ce numărul acestora a crescut cu 5%, fiind pentru prima oară când se depășește acesta prag.
După o creștere cu 4%, numărul utilizatorilor care plătesc abonamente a ajuns la 236 de milioane.
Pe întreg anul trecut, Spotify a atras 113 milioane de utilizatori, 31 de milioane dintre aceștia plătind pentru unul dintre abonamente.