Abonamentele unora dintre utilizatorii Spotify au fost anulate automat, din cauza unor probleme tehnice pe care compania le întâmpină cu propriul sistem de plăți.
Un număr semnificativ de utilizatori Spotify s-au plâns în ultimele zile pe rețelele sociale că firma suedeză le-a anulat abonamentele Premium fără vreun avertisment.
La plângerile făcute de utilizatori, reprezentanții serviciului de suport ai companiei au recunoscut că există dificultăți tehnice create de sistemul de plăți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Modul în care se comportă sistemul de plați, anulând abonamente active, nu este deloc pe placul companiei suedeze, care se luptă să-și crească numărul de abonați și veniturile.
Astfel, până la remedierea problemelor, cei de la suport tehnic au fost instruiți să prelungească manual abonamentele anulate.
Problemele întâmpinate de Spotify ar putea avea legătură cu iminenta lansare a abonamentelor Supremium, care, pentru mai mulți bani lunar, va aduce sunet lossless și acces la un număr limitat de cărți electronice.
Spotify are peste 574 de milioane de utilizatori, dintre care peste 226 de milioane plătesc pentru unul din abonamentele Premium.