Cu 10 milioane de noi abonați plătitori adăugați în ultimul trimestru al anului trecut, Spotify a devenit primul serviciu de streaming audio care trece de 200 de milioane de abonați plătitori.
Spotify a anunțat rezultatele financiare pentru T2 2022, trimestru în care veniturile companiei cu ajuns la 3,2 miliarde de euro, cu o creștere anuală de 18%.
Costurile operaționale ale companiei au crescut cu 44% față de aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce a dus la pierderi de 270 de milioane de euro. Cu un an în urmă, pierderea companiei era de 39 de milioane de euro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe tot anul trecut, Spotify a pierdut 430 de milioane de euro la venituri de 11,7 miliarde de euro.
În ultimele trei luni Spotify a dobândit 10 milioane de abonați plătitori noi și are acum 205 milioane de abonați care plătesc pentru unul dintre abonamentele premium.
În total, Spotify are acum 489 de milioane de abonați, cu șanse mari ca după primele trei luni ale acestui an să treacă de 500 de milioane de abonați.
Cu doar o săptămână în urmă, Spotify anunța că urmează să disponibilizeze 6% din forța de muncă, decizie care va afecta în jur de 600 de angajați.