Dezvoltatorii jocurilor gratuite pentru consolele PlayStation le vor putea monetiza prin intermediul reclamelor.
Sony ia în calcul introducerea de reclame în jocurile gratuite de PlayStation, o schimbare ce ar putea deveni concretă undeva până la finalul acestui an, susțin surse citate de Insider.
Reclamele nu vor avea scopul de a crește direct veniturile Sony, ci de a da un imbold producătorilor de jocuri gratuite, ce ar trebui să aibă ca rezultat creșterea numărului de titluri disponibile gratis.
CITEȘTE ȘI Google anunță Wallet, un portofel digital care preia multe din funcțiile Google PaySursele menționate spun că șefii Sony încă nu s-ar decis dacă vor opri sau nu un procent din veniturile generate astfel. O variantă este renunțarea la comision, dar vânzarea către publisheri a datelor generate de utilizatori.
Reclamele ar urma să fie implementate în locuri și momente care nu afectează jocul și experiența gamerilor. Astfel de reclame ar putea fi afișate în meniurile care apar atunci când jocul este întrerupt.
Întregul plan este foarte asemănător cu ceea ce Microsoft vrea să facă în cazul Xbox. Ambele companii ar putea demara anul acesta câte un program propriu de reclame, ale căror venituri să ajungă la dezvoltatorii jocurilor gratuite.