Smarthuts, startup pentru digitalizarea companiilor cu operațiuni de servicii în teren (Field Service), a înregistrat în trimestrul întâi al acestui an o creștere cu 30% a cifrei de afaceri.
Cu o echipă care numără în prezent 9 persoane, Smarthuts a înregistrat în primul trimestru al acestui an venituri recurente lunare de peste 19.300 euro, în creștere cu 28% față de finalul anului trecut.
“Creșterea de venituri a fost generată pe trei piloni: clienți din noi verticale, noi clienți mari și conturi noi, înregistrate la clienții existenți”, spune Cristian Dragomir, CEO și co-fondator al Smarthuts.
Pentru a susține dezvoltarea, creșterea numărului de clienți și pentru a dezvolta noi funcționalități, fondatorii au inițiat discuții pentru o nouă rundă de finanțare, pentru a doua jumătate a acestui an.
Planurile de business Smarthuts, până la finele lui 2025, includ dezvoltarea unei rețele globale de parteneri, care să aibă capacitatea și instrumentele necesare să vândă și să implementeze soluția Smarthuts, cât mai independent de companie. Piețele vizate, atât pentru expansiunea prin parteneri cât și pentru vânzare directă, sunt Marea Britanie și Scandinavia, piețe cunoscute pentru deschiderea lor către digitalizare.
Smarthuts a fost lansată la începutul anului 2020 de Cristian Dragomir și Ion Gavrilescu.