Samsung Electronics va lansa un serviciu de asistență digitală destinat smartphone-ului Galaxy S8

Samsung Electronics va lansa un serviciu de asistență digitală destinat smartphone-ului Galaxy S8
scris 6 nov 2016

Samsung Electronics va lansa un serviciul de inteligență atificială, pentru asistență digitală, destinat viitorului smartphone Galaxy S8, prin intermediul căruia vrea să se refacă după dezastrul înregistrat cu Galaxt Note 7 și să își diferențieze dispozitivele, transmite Reuters.

Cel mai mare producător de smartphone-uri din lume a anunțat în octombrie achiziția Viv Labs, o companie condusă de co-creatorul programului de asistență vocală Siri al Apple, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Samsung intenționează să integreze platforma de inteligență artificială a companiei din San Jose, numit Viv, în telefoanele Galaxy și să extindă serviciile de asistență vocală în aparatura electrocasnică și dispozitivelor purtabile.

Samsung mizează pe Galaxy S8 după retragerea de pe piață a Galaxy Note 7, care va avea un impact asupra profitului de 5,4 miliarde de dolari pe parcursul a trei trimestre, inclusiv primul trimestru din 2017.

RCS dublează traficul de net la cartele CITEȘTE ȘI RCS dublează traficul de net la cartele

Investitorii și analiștii spun că Galaxy S8 trebuie să fie un dispozitiv solid pentru ca Samsung să recâștige clineții pierduți.

Samsung nu a precizat, sâmbătă, ce tipuri de servicii vor fi oferite prin intermediul asistentului de inteligență artificială care va fi lansat cu Gașaxy S8, așteptat să intre în vânzare la începutul anului viitor.

viewscnt
Afla mai multe despre
samsung electronics