Compania americană de streaming Roku anunță că va avea două game proprii de televizoare smart, una cu modele HD, cealaltă cu modele 4K mai scumpe.
Cunoscută până acum pentru micile dispozitive de streaming care transformă orice televizor într-unul smart, Roku se va lansa în curând pe piața televizoarelor inteligente.
Vor exista două serii distincte de televizoare Roku, cu ecrane HD și 4K care vor avea dimensiuni cuprinse între 24 și 75 de inch. Prețurile acestora vor varia între 119 dolari și 999 de dolari.
CITEȘTE ȘI Samsung a confirmat, dintr-o eroare, data de lansare pentru Galaxy S23Șefii companiei spun că Roku nu dorește să concureze cu partenerii care deja integrează serviciile sale software în televizoare, precum TCL, ci vrea doar mai mult control asupra funcționalităților care vor fi integrate și vândute.
La începutul acestui an, Roku are peste 70 de milioane de conturi de utilizatori, după ce a dobândit în cursul anului trecut aproape 10 milioane de noi utilizatori.
În 2022, timpul total petrecut de utilizatorii dispozitivelor Roku făcând streaming a ajuns la 87,4 miliarde de ore, ceea ce reprezintă o creștere de 19% față de anul anterior.
Timpul petrecut de utilizatori folosind dispozitivele companiei este important pentru Roku, pentru că, dincolo de comercializarea acestora, compania obține venituri și din vânzarea de publicitate.