Platforma enterprise VTEX, prezentă și în România, folosită de branduri și retaileri la nivel mondial, a achiziționat Weni, jucător important în furnizarea de soluții bazate de tehnologii AI avansate.
Weni va continua să funcționeze ca un business independent. Această nouă unitate va oferi o soluție de customer experience (CX) specializată și sistematică, pentru a asigura integrarea ușoară și colaborarea fără întreruperi pentru brandurile enterprise și retaileri.
„Unii retaileri cheltuiesc 10% sau mai mult din veniturile lor pentru asistența clienților. Scopul nostru cu Weni este să oferim o soluție inovatoare de customer experience end-to-end, care continuă să confirme recunoașterea noastră ca lideri în comerțul B2C și B2B de către IDC, crescând rentabilitatea investițiilor pe care brandurile le primesc prin VTEX”, a declarat Alexandre Soncini, co-fondator VTEX, responsabil de achiziție.
Înființată în 2000 de Geraldo Thomaz și Mariano Gomide de Faria, VTEX furnizează soluții de comerț digital și marketplace pentru companii.
Compania s-a extins în Europa în 2017, în prezent având birouri operaționale în mai multe țări de pe continent, inclusiv în România, de unde coordonează activitățile din Europa Centrală și de Est.