Apple și Amazon dictează ritmul pe piața tabletelor, iar principalii concurenți nu par capabili să țină ritmul.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.
Cu 37,6 milioane de unități livrate, comparativ cu cele 36,9 milioane de unități din urmă cu un trimestru, piața tabletelor a crescut cu un modest 1,9% într-un Q3 caracterizat în principal prin migrarea unui număr important de utilizatorii către produsele americane.
Apple și Amazon sunt marii câștigători ai ultimului trimestru, conform IDC. Apple s-a distanțat în fruntea producătorilor de tablete, crescându-și cota de piață de la 26,3% în urmă cu an, la 31,4% în Q3 2019.
Producătorul iPad-ului a livrat în ultimul trimestru 11.8 milioane de tablete (+21,8% YoY) și este urmat, la mare distanță de Amazon, cu 5,5 milioane de unități.
CITEȘTE ȘI 6 din 10 studenți români sunt îngrijorați că părinții lor ar putea deveni victime ale fraudei onlineCu o creștere de la an la an de 25,6%, Amazon a depășit Samsung și este acum al doilea cel mai mare producător de tablete cu o cotă de piață de 14,5%.
Contrat situației de piața smartphone-urilor, aici Samsung și Huawei sunt marii pierzători. Samsung a livrat 4,6 milioane de tablete, înregistrând o spectaculoasă scădere de 13,9%.
Huawei a livrat 3,6 milioane de tablete în Q3, pierzând față de anul trecut 4,4%.
Lenovo, care ocupă locul 5, a crescut cu 7,6 după ce a livrat 2,5 milioane de tablete.
Restul producătorilor au înregistrat împreună o scădere de peste 15 procente.