Ceasurile inteligente își continuă marșul triumfal din ultimii ani, piața globală înregistrând în continuare o creștere accelerată, în cea mai mare parte în favoarea Apple.
În ultimul trimestru, conform Strategy Analytics, au fost livrate 14,2 milioane de unități. Față de aceeași perioadă a anului trecut, cifra reprezintă o creștere de 42%.
În continuare, această piață are trei jucători importanți, Apple, Samsung și Fitbit (achiziționat recent de Google).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Apple își menține poziția de lider și chiar se distanțează, după ce a livrat 6,8 milioane de ceasuri, cu 51% mai mult decât cele 4,5 milioane de ceasuri livrate în urmă cu an.
Producătorul Apple Watch are acum o cotă de 48% din piață, cu trei procente mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Cu o creștere procentuală de 73%, Samsung crește de 1,1 milioane în urmă cu un an la 1,9 milioane unități livrate în Q3 2019. Coreeni sunt acum pe locul doi.
Cea mai nouă achiziție Google, Fitbit a crescut de la 1,5 milioane de unități la 1,6 milioane de unități, însă cota de piață a companiei a scăzut de la 15% la 11%.
34% din piață este deținută de “ceilalți producători”, categorie din care fac parte numeroși producători chinezi, inclusiv Huawei.