Ceasurile inteligente își continuă marșul triumfal din ultimii ani, piața globală înregistrând în continuare o creștere accelerată, în cea mai mare parte în favoarea Apple.
În ultimul trimestru, conform Strategy Analytics, au fost livrate 14,2 milioane de unități. Față de aceeași perioadă a anului trecut, cifra reprezintă o creștere de 42%.
În continuare, această piață are trei jucători importanți, Apple, Samsung și Fitbit (achiziționat recent de Google).
Apple își menține poziția de lider și chiar se distanțează, după ce a livrat 6,8 milioane de ceasuri, cu 51% mai mult decât cele 4,5 milioane de ceasuri livrate în urmă cu an.
CITEȘTE ȘI Gigantul Apple își fixează sediul din România lângă stația de metrou Politehnica și viitoarele birouri MicrosoftProducătorul Apple Watch are acum o cotă de 48% din piață, cu trei procente mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut.
Cu o creștere procentuală de 73%, Samsung crește de 1,1 milioane în urmă cu un an la 1,9 milioane unități livrate în Q3 2019. Coreeni sunt acum pe locul doi.
Cea mai nouă achiziție Google, Fitbit a crescut de la 1,5 milioane de unități la 1,6 milioane de unități, însă cota de piață a companiei a scăzut de la 15% la 11%.
34% din piață este deținută de “ceilalți producători”, categorie din care fac parte numeroși producători chinezi, inclusiv Huawei.