Piața de wearables continuă să performeze într-un ritm excelent, crescând și în al treilea trimestru cu mai bine de o treime față de anul trecut.
Conform IDC, producătorii de wearables au livrat 125 de milioane de unități în al treilea trimestru, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 35%.
Asta după ce, cu doar un trimestru în urmă, creșterea acestei piețe a fost de nu mai puțin de 94 de procente, când au fost livrate 84,5 milioane de unități.
CITEȘTE ȘI VIDEO Apple a prezentat AirPods Max, o pereche de căști cu un preț extraordinarApple continuă să domine piața, deținând acum 33,1% din aceasta. Cota Apple a crescut cu 38,6%, după ce compania americană a livrat 41,4 milioane de unități.
Vectorii de crește pentru Apple, spun cei de la IDC, sunt căștile Airpods și smartwatch-urile.
Xiaomi a livrat 17 milioane de unități și se menține pe locul 2, cu o cotă de 13,6% din piață. La mare distanță de Apple, Xiaomi a crescut cu 26,4%, mai puțin decât liderul pieței.
Pe locul 3, cu cea mai mare creștere din top 5, Huawei a livrat 13,7 milioane de unități și are acum 11% din piață. Huawei a crescut de la an la an cu 87,2%, însă mai are loc suficient de creștere.
Samsung vine abia pe locul 4, cu 9% din piață. Coreeni au crescut cu 32,2% după ce au livrat 11,2 milioane de unități în T3.
Ultimul loc în top 5 este ocupat de Fitbit, deținut acum de Google. Fitbit pierdut 6,2 procente după ce a livrat doar 3,3 milioane de unități.