Fie că sunt nemulțumiți de Twitter sau doar curioși să vadă cum arată noua rețea a lui Jack Dorsey, mai bine de 1 milion de oameni s-au înscris deja pe lista de așteptare pentru a primi o invitație.
Pe 1 martie, co-fondatorul Twitter Jack Dorsey a lansat Bluesky, o rețea socială incubată chiar de Twitter, pe vremea când era acesta încă era șeful companiei. Bluesky arată și funcționează într-un mod similar cu Twitter, cu o diferență fundamentală - este o rețea descentralizată unde oricine poate își crea și modera propriul server.
Accesul la Bluesky este, din păcate pentru cei interesați să o folosească, disponibil doar pe bază de invitație. Aplicația poate fi descărcată și instalată, însă, un cont va putea fi creat doar pe baza unei invitații.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Numărul celor care s-au înscris pe lista de așteptare pentru a primi o invitație crescut rapid după ce Twitter a fost cumpărat de Elon Musk, iar haosul a pus stăpânire de companie și rețeaua socială.
Peste 1,2 milioane de oameni s-au înscris în așteptarea unei invitații la Bluesky, însă, invitațiile sunt date cu mare greutate, pentru că, având o echipă mică de oameni, scalarea rețelei se face cu destul de multă greutate.
În jur de 55.000 de utilizatori au primit până acum invitații și pot să testeze Bluesky.
Noua rețea socială a lui Jack Dorsey este departe de cei 228 de milioane de utilizatori lunari pe care-i are Twitter, însă, la felul în care decurg lucrurile la compania lui Elon Musk, nu este exclus ca aceasta să fie depășit la un moment dat de Bluesky.