Formatul video vertical pe care Meta îl numește Reels va fi acum promovat în partea de sus a secțiunii dedicate conținutului video, Facebook Watch.
Mark Zuckerberg a anunțat mai multe noutăți pentru formatul Reels de pe Facebook, în frunte cu introducerea acestuia în Facebook Watch, pagina care găzduiește conținutul video tradițional din cadrul platformei sociale.
La fel ca în newsfeed, filmările în formatul Reels vor fi afișate în partea de sus a paginii principale din Facebook Watch. Pe viitor, când va face scroll vertical, utilizatorul va vedea atât filmări tradiționale cât și în format vertical.
CITEȘTE ȘI Tinder pleacă din RusiaȘeful Meta spune că utilizatorii vor avea cum un plus de control asupra conținutului pe care-l văd în formatul Reels, prin introducerea butoanelor „Show more” și „Show less”.
Utilizatorii vor putea folosi aceste butoane pentru a indica algoritmului ce fel de filmări vor să vadă mai des sau mai rar. De exemplu, folosirea funcției „Show more” la o filmare cu mâncare va crește temporar rankarea acestui tip de filmări, pentru a fi aduse mai frecvent în față.
În fine, formatul Reels va afișa o serie de tag-uri care vor indica motivul pentru care algoritmul recomandă o anumită filmare. De exemplu, o filmare poate fi recomandată de algoritm dacă a fost apreciată de un prieten.
Formatul Reels a prins având pe Instagram și contribuie la creșterea platformei, însă, Meta evită să vorbească despre performanțele acestuia pe Facebook, spunând doar că trendul este similar.