Grupul Orange România a realizat, în primele nouă luni, o cifră de afaceri de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. În al treilea trimestru, grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 384 milioane de euro, de la 403 milioane de euro în septembrie 2022.
La 30 septembrie, grupul Orange România furniza servicii mobile către 9,7 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,2 milioane de clienți. În urmă cu un an, grupul avea un portofoliu de 10,4 milioane de clienți pe servicii mobile, 1,3 milioane de clienți pe servicii fixe în bandă largă și 1,4 milioane de clienți în cazul serviciilor de televiziune prin cablu și satelit.
Operatorul a continuat extinderea rețelelor 4G/4G+ și 5G/5G+. Pe parcursul T3 2023, acoperirea 4G a ajuns la 98,76% din populație, iar cea 4G+ la 82,23%.
Rețeaua 5G/5G+, cu cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, este acum prezentă și în Baia Mare, Brăila și Galați, numărul total al orașelor cu acoperire 5G ajungând la 38.
CITEȘTE ȘI Orange Money a fost capitalizată cu aproape 10 milioane de lei înainte să fie preluată de Alpha Bank RomâniaÎn Orange Business, veniturile din IT&C în ultimele 9 luni au crescut cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. În mod specific, trimestrul al treilea a avut o creștere de 45% comparativ cu T3 2022, susținută de servicii de securitate cibernetică care continuă să prezinte interes pentru companii, dar și de soluții pentru orașe inteligente și proiecte de digitalizare a administrației publice și a învățământului.
"Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienților, a promisiunilor de brand și a calității serviciilor de conectivitate cu care ne-am obișnuit utilizatorii. În timp ce piața de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creștere datorită soluțiilor de top oferite de Orange Business companiilor și administrațiilor publice. Continuăm să mizăm pe experiențe digitale complete precum YOXO, care rămâne în topul preferințelor nativilor digitali. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon și să acționăm cu responsabilitate față de mediu, făcând pași concreți în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul ”Re”, dar și prin creșterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde", a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.
Orange România și Orange Romania Communications (fost Telekom Romania Communications, fost Romtelecom) sunt parte a grupului francez Grange. Recent, Orange Money a fost preluată de Alpha Bank Romania.