Orange România a realizat, în intervalul octombrie-decembrie, o cifră de afaceri de 280 milioane de euro, în creștere cu 7,7% față de perioada similară a anului trecut. Cifra de afaceri totală pentru 2017 este de 1,07 miliarde de euro. Creșterea a fost susținută în principal de evoluția pozitivă a utilizării datelor mobile, a pachetelor fix-mobil și a vânzărilor de echipamente mobile.
La 31 decembrie 2017, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.623.000 clienți.
Orange România este parte a grupului francez Orange.
„2017 a fost un an în care procesul de digitalizare a accelerat, lucru evidențiat de consumul în creștere de date mobile și de produse conectate, atât pentru mediul rezidențial, cât și pentru cel business” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.
Rețeaua 4G acoperea la final de decembrie, conform datelor indicate de companie, 93.2% din populația țării, respectiv 10.026 localități, unde 3,2 milioane clienți Orange foloseau serviciile Orange 4G, cu aproape 50% mai mulți comparativ cu finalul anului 2016. Această evoluție s-a regăsit și în traficul de date mobile care a crescut cu peste 80% comparativ cu T4 2016 și în cel 4G, care a crescut de 3 ori.
Aceste rezultate au fost influențate și de vânzările de telefoane performante 4G, care au crescut cu 14% în T4 2017 comparativ cu T4 2016. Vânzările de dispozitive conectate (smartwach-uri, brățări fitness, roboți, ceasuri pentru copii, ochelari VR, console gaming, smart TV) au crescut de 6 ori în ultimul trimestru al anului comparativ cu aceeași perioadă din 2016, Orange România înregistrând aproape 80 de referințe pe această categorie de produs. O tendință accelerată o observăm și în privința obiectelor conectate pentru casă, unde creșterea față de trimestrul 4 al anului precedent este de 5 ori mai mare.
La finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 398.000 clienți, în creștere cu aproape 20% față de anul trecut. Serviciile fixe în bandă largă aveau peste 187.000 de abonați, în creștere cu peste 60%.
Tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil au fost din ce în ce mai atractive în 2017. Astfel, numărul clienților care au ales serviciul Orange Money a ajuns la 81.000, cu 51% mai mulți la final de an comparativ cu finalul primului semestru din 2017. Clienții au ales Orange Money în special pentru a achita facturile de utilități și pentru a efectua reîncărcări PrePay.