App of the Day și Game of the Day, secțiuni pe care Apple le-a adăugat în noua versiune a magazinului său de aplicații, aduc beneficii importante aplicațiilor și jocurilor alese de gigantul american.
Versiunea 11 a sistemului de operare iOS, lansată în luna septembrie, a adus, printre altele, schimbări importante pentru App Store – magazinul de aplicații pentru iPhone și iPad. Acesta include acum două secțiuni noi, numite App of the Day și Game of the Day.
Așa cum sugerează și denumirile, cele două secțiuni scot în evidență în fiecare zi câte o aplicație și un joc. Acestea sunt alese de către o echipă editorială a celor de la Apple, de regulă fiind vorba de aplicații și jocuri despre care compania americană consideră că merită mai multă atenție din partea utilizatorilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Firma de cercetare digitală Apptopia a făcut o analiză a primelor 30 de zile de când a fost lansată nouă versiune de App Store și a constat că, într-adevăr, aceasta crește semnificativ numărul de download-uri ale aplicațiilor și jocurilor promovate astfel de Apple.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
În medie, aplicațiile promovate în secțiunea App of the Day beneficiază de o creștere a numărului de instalări cu 1.747%. În cazul jocurilor, care în general se bucură de o atenție mai mare din partea utilizatorilor, această creștere este de 792 de procente.
Cel mai avantaje par să fie aplicațiile promovate în cursul săptămânii, atunci când numărul de instalări crește cu 2.172% în cazul aplicațiilor, respectiv cu 860% în cazul jocurilor. În week-end, aplicațiile văd o creștere de 580% a instalărilor, iar jocurile cresc cu 622%.
CITEȘTE ȘI Sfaturile co-fondatorului Apple, Steve Wozniak, către tinerii antreprenori români: Mulți merg la cursuri de business și așteaptă bani. E greșit! Trebuie să construiești o companie de la zeroCreșterea numărului de instalări datorită promovării în secțiunea App of the Day respectiv Game of the day atrage după site și un progres important în cadrul topurilor din App Store. În cele mai bune cazuri, unele aplicații și jocuri au avansat și peste 1.000 de locuri.
Prin această cele două noi secțiuni din App Store, Apple a urmărit tocmai creșterea numărului de instalării ale aplicațiilor de iOS. Utilizatorilor le este mai ușor să descopere noi aplicații interesate, iar veniturile dezvoltatorilor pot crește.