Așa cum anunța nu cu mult timp în urmă, Meta a implementat inteligență artificială pe ochelarii dezvoltați împreună cu Ray-Ban.
Dacă până acum funcționalitatea era disponibilă în beta unui număr limitat de utilizatori, acum toți deținătorii ochelarilor Ray-Ban Meta (din Statele Unite) au la dispoziție un AI multimodal.
AI-ul multimodal poate gestiona mai multe tipuri de conținut, inclusiv imagini și filmări. În cazul ochelarilor Ray-Ban Meta, însă, funcționalitatea acestuia se rezumă, în principiu, la a recunoaște obiectele sau animalele văzute și a răspunde la întrebări despre acestea.
CITEȘTE ȘI Meta pune la dispoziție sistemul de operare al căștilor de realitate virtuală Quest pentru producătorii de dispozitive terțiAI-ul răspunde la comanda „Hey, Meta” și poate fi util, de exemplu, într-o călătorie în care poate oferi mai multe informații despre obiectivele turistice vizitate.
Însă, aceleași probleme actuale ale inteligenței artificiale rămân valabile și în acest caz. AI-ul poate oferi informații utile, dar, totodată, poate minți cu mare încredere.
Alături de AI, ochelarii Ray-Ban Meta pot fi acum folosiți și pentru a realiza apeluri video folosind fie Messenger, fie WhatsApp, ambele servicii deținute de Meta.
Cu aceeași ocazie, aceiași ochelari inteligenți primesc suport pentru Apple Music. Utilizatorii pot controla redarea și pot cere recomandări de melodii prin intermediul ochelarilor.