Apple a făcut public procentul de creștere al numărului celor se abonează la emisiunile disponibile în cadrul serviciului Apple Podcast, acesta arătând o creștere puternică după lansarea abonamentelor.
În aprilie 2021, Apple a lansat funcția de subscripție pentru serviciul Apple Podcast. Aceasta dă creatorilor de conținut posibilitatea de a stabili un abonament lunar pe baza căruia utilizatorii dobândesc accesul.
Acum, compania americană anunță că, din iunie anul trecut până în prezent, numărul celor care s-au abonat la podcast--uri prin Apple Podcast a crescut cu 300%.
CITEȘTE ȘI Apple pare că va folosi brandul „Reality” pentru prima sa cască de ARApple nu oferă și cifre concrete în acest sens, astfel că nu se știe exact câți utilizatori plătesc abonament prin Apple Podcast. De regulă, când companiile evită să ofere aceste date, cifrele nu sunt impresionante.
De altfel, la doar două luni după lansarea subscripțiilor, în iunie 2021, numărul abonaților nu avea cum să fie extrem de mare. De aceea, poate, a fost și ușor pentru un produs Apple să ajungă la o creștere de 300% în puțin peste un an.
Compania americană mai anunță, cu aceeași ocazie, că peste 25% dintre podcast-urile din Top 100 oferă acum subscripție. Nici acest lucru (dorința creatorilor de a câștiga bani de pe urma conțintului) nu este surprinzător.
Cu cât mai multe abonamente se plătesc, cu atât mai mulți bani ajung și la Apple, care oprește în primul an un comision de 30%, care scade începând cu al doilea an la 15%.