Noul șef al Twitter nu este un fan al propriului produs: are doar 11 postări

Noul șef al Twitter nu este un fan al propriului produs: are doar 11 postări
Florin Rusu
Florin Rusu
scris 18 oct 2015

Omir Kordestani, fost director al Google numit, miercuri, președinte executiv al Twitter, se alătură unui grup select, care-l cuprinde, printre alții, și pe Steve Jobs, de directori ai unor companii IT&C septici cu privire la utilizarea excesivă a gadget-urilor.

De cele mai multe ori, este bine ca un director executiv să rămână cu capul pe umeri și să nu fie un fan al propriului produs, pentru a evita luarea unor decizii exclusiv subiective. Aceasta a fost și atitudinea lui Steve Jobs, CEO al Apple până la finalul vieții, care le interzicea copiilor săi să folosească iPad-ul și alte device-uri, cel puțin în mediul familial.

Urmărește-ne și pe Google News

Twitter pare a adopta o politică similară, angajându-l ca președinte al Consiliului de Administrație pe Omid Kordestani, care avea, până în momentul numirii, doar 11 postări pe contul său de Twitter (din care mare parte, postări cu link-uri la știrea numirii sale).

Cu toate acestea, el nu este cel mai “inactiv” membru al Consiliului de Administrație al Twitter, această onoare revenind , potrivit Quartz, lui Majorie Scardino, cu 9 postări.

Numărul de postări pe Twitter ale membrilor CA

Noul șef al Twitter nu este un fan al propriului produs: are doar 11 postări

 

Ultima lună a fost una extrem de tumultoasă pentru Twitter, Jack Dorsey fiind numit CEO permanent al companiei, care a anunțat și reducerea cu 8% a personalului.

În ultimele trei luni, Dorsey a ocupat funcția de director interimar, după ce i-a luat locul lui Dick Costolo, care a plecat din companie pe 1 iulie.

Toate aceste evenimente au afectat cotația bursieră a companiei, care chiar dacă se situează peste valoarea inițială de 26 de dolari, din momentul lansării ofertei publice, este departe de cotația de 44,90 dolari, prețul de închidere din ziua în care compania s-a listat.

 

Noul șef al Twitter nu este un fan al propriului produs: are doar 11 postări

 

Interesant este că fostul CEO, Dick Costolo, spre deosebire de Kordestani, era un mare fan al tehnologiei și implicit al propriilor produse. Potrivit The New York Times, Dick Costolo le permite celor doi copii utilizarea nelimitată a gadget-urilor, temându-se că impunerea de limite ar putea avea un efect advers asupra acestora.

Șeful 3D Robotics, acuzat de fascism de către proprii copii

Costolo are o atitudine total opusă altor executivi din domeniu, printre care și Chris Anderson, fost șef editorial la Wired și actual director executiv la 3D Robotics, companie producătoare de drone. Acesta a instituit acasă o politică strictă de utilizare a device-urilor pentru cei cinci copiii ai săi, cu vârste cuprinse între 6 și 17 ani. “Copiii mă acuză, pe mine și pe soția mea, de fascism și de exagerarea pericolului reprezentat de tehnologie. Ei susțin că niciunul dintre prietenii lor nu este supus unui tratament restrictiv similar. Asta pentru că m-am confruntat direct cu pericolele tehnologiei. Le-am testat pe propria piele și nu vreau ca același lucru să se întâmple și cu copiii mei”, a declarat Anderson, citat de The New York Times.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
apple
3d robotics
kordestani
steve jobs