Un studiu recent arată că noua versiune de App Store reușește să crească foarte mult vizibilitatea produselor pe care echipa de editori alege să le promoveze.
Conform Sensor Tower, în funcție de modalitatea de promovarea aleasă de Apple, aplicațiilor și jocurile de iOS pot beneficia de o creștere a numărului de download-uri cuprinsă între 220% și peste 800%.
Cel mai mare impact îl au secțiunile App of the Day și Game of the Day. În primul caz, numărul de download-uri crește în medie în săptămâna care urmează promovării cu 685%. În cazul jocurilor, creșterea este de 802%.
Celelalte modalități de promovare introduse de Apple în noua versiune de App Store, Stories și Lists, cresc numărul de download-uri cu 222% respectiv 240%.
CITEȘTE ȘI Apple ar putea lansa al doilea iPhone SE în luna maiApple a lansat noua versiune de App Store în septembrie 2017 cu scopul de a ajuta dezvoltatorii de aplicații și jocuri să fie descoperiți mai ușor de utilizatori. În acest scop, compania americană a ales o abordare editorială – o echipă de editori (nu un algoritm de inteligență artificială ca la Google) căută și alege manual produse pe care le consideră interesante.
Și, din rezultatele studiului realizat de Sensor Tower, se pare că Apple și-a atins scopul cu noul App Store.
Principala critică adusă celor de la Apple este că nu sunt promovați mai mult producătorii independenți în defavoarea marilor corporații. Însă, Apple are interesul de a promova cele mai populare aplicații, indiferent de producător, deoarece compania americană oprește 30% din vânzările dezvoltatorilor.
Promovând aplicațiile cu adevărat interesante, Apple nu doar că ajută dezvoltatorii, dar își crește și propriile venituri.