În primele două săptămâni de când a fost lansată oficial, funcția de abonare Super Follows a strâns doar câteva mii de dolari la nivelul întregii platforme sociale.
Lansată recent, ca o modalitate de diversificare a veniturilor Twitter, mult prea dependente de publicitate, dar și ca un instrument prin care pot câștiga bani creatorii de conținut sau vedetele platformei, funcția Super Follows reprezintă o primă încercare a companiei americane de a vinde un abonament.
Pentru o sumă cuprinsă între 3 și 10 dolari pe lună, utilizatorii pot accesa conținutul exclusiv al conturilor și personalităților preferate, fie că este vorba de muzicieni, actori, umoriști, scriitori, gameri sau influenceri - sau cel puțin așa sună mesajul Twitter.
CITEȘTE ȘI YouTube lucrează la o funcție de descărcare a clipurilor pe PCÎnsă, conform unei analize făcute de Sensor Tower, în primele două săptămâni, Super Follows a generat doar în jur de 6.000 de dolari în Statele Unite și aproximativ 9.000 de dolari la nivel global.
Analiza este coroborată de un studiu făcut de App Annie, care a ajuns la concluzia că, între 1 și 17 septembrie (o perioadă mai lungă), Super Follows a atras 12.400 de dolari în Statele Unite.
Deși cele două analize nu au exact aceleași cifre, este clar că Super Follows nu fost primită cu brațele deschise de utilizatori, care, probabil, înțeleg că sunt puși să plătească pentru ceva ce obțineau gratis până acum.